Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/studiowww3/domains/proski-stomatologia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/studiowww3/domains/proski-stomatologia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/studiowww3/domains/proski-stomatologia.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708 Profilaktyka stomatologiczna, usuwanie kamienia nazębnego, piaskowanie zębów - Bygdoszcz | Proski Stomatologia

Profilaktyka

Profilaktyka stomatologiczna odgrywa niezwykle ważną rolę. Właściwa pielęgnacja jamy ustnej zapobiega powstawaniu próchnicy i innych poważnych schorzeń, które nieleczone, mogą powodować poważne powikłania, i w konsekwencji prowadzić do ogólnoustrojowych chorób organizmu.

W moim gabinecie dentystycznym przeprowadzam zabiegi z zakresu profilaktyki stomatologicznej, które mają na celu zapobieganie chorobom jamy ustnej. Oferuję usługi m.in.:

• Usuwania kamienia nazębnego,
  • Piaskowania,
  • Fluoryzacji,
  • Lakowania szczelin.

Usuwanie kamienia nazębnego z użyciem ultradźwięków tzw. scaling – polega na oczyszczeniu płytki z nagromadzonego osadu, który może zawierać bakterie odpowiedzialne za stany zapalne.

Piaskowanie zębów- jest to procedura uzupełniająca scaling, i pomaga wyeliminować przebarwienia i osady powstałe od kawy, herbaty czy palenia papierosów.

Fluoryzacja – w trakcie tego zabiegu nakłada się na oczyszczone szkliwo warstwę ochronnego preparatu w formie lakieru, pianki lub żelu.

Lakowanie szczelin, czyli pokrycie bruzd i zagłębień specjalnym preparatem, który utrudnia osadzanie się płytki.